marți, 22 aprilie 2008

Ai intrat in sufletul meu si vreau sa ramai vesnic

4¤APROAPE DE TINE¤ - tweetywelcome


Cu tine iubire râd. 
Cu tine iubire plâng. 
Cu tine iubire sper 
Cu tine iubire visez. 

Cu tine iubire am învățat să preţuiesc orice clipă. 
Cu tine iubire am învățat să merg înainte!. 
Cu tine iubire trec prin ploaie și vânt. 
Cu tine iubire.numai cu tine!



*CU TINE IUBIRE*






Chiar dacă luna.în seara asta.refuză să răsară
Şi dacă cerul.melancolic.va plânge iar de dor.
Chiar dacă de tristețe inima o să mă doară.
Eu am să-ncerc să uit și să mai sper.

Și chiar de n-ai să vii.eu te aștept și mâine.
Am să te-aştept şi-n nopțile târzii.
Și-am să mă mint în fiecare clipă.
Că încă mă iubești la fel ca-n prima zi.

Și așteptându-te pe tine.
Voi șterge-o lacrimă de dor.
Privind pe bolta înstelată.
Cum stele strălucesc și pier!




*CHIAR DACĂ...*


i m u



LOVE




*AȘ VREA*


Eu sunt doar al tau si tu esti doar a mea, caci asta e dragostea si este singurul lucru pe care mi-l doresc in viata!
Eu sunt doar al tau si tu esti doar a mea, si vreau atat de multe cu tine ...imi doresc sa-mi petrec noptile in ale tale brate, mangaiata doar de atingerea ta linistitoare, sa ma trezesc dimineata pierdut in ochii tai, sa ma incurc in trupul tau ...
Eu sunt doar al tau si tu esti doar a mea, si imi doresc atat de mult diminetile impreuna in care tu imi zambesti cu ochii tai senini de catifea, sa ma hranesc cu dragostea din sufletul tau, sa mi dai dulceata buzelor tale ...

Eu sunt doar al tau si tu esti doar a mea, si asa mereu vreau sa-mi petrec zilele cu tine, privindu-te si bucurandu-ma de tine, de trupul tau, de glasul tau, de gandurile si vorbele tale, de sufletul tau de poet mare!
Iti multumesc iubirea pentru ca mi-ai daruit ceva ce altii nici nu-si pot imagina, te iubesc mult!Tu esti cel mai frumos dar al vietii !



*PENTRU TINE* - p goyj

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu